علائم شایع آتروفی کلیه چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

علائم شایع آتروفی کلیه چیست؟

برای بیماری کلیه یک بیماری مزمن و پیشرفته است که بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی در معرض درمان دردناک برای مدت طولانی هستند و با گذشت زمان، شرایط کلی آنها همچنان در حال پیشرفت به مرحله بدتر می باشند. سپس آنها می خواهند درمان معقول را برای پیشرفت بیماری را مسدود می کنند. برای اولین بار آنها باید علت و نحوه ی مشکلات کلیه خود را درک کنند، سپس با توجه به دلیل آنها می توانند روش های مناسب درمان را پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا بهتر شوند.
یک دوره طولانی از بیماری کلیه سبب آسیب رساندن به نفرون، به ویژه گلومرول می شود، و باعث می شود کل کلیه کوچک شود. تغییرات تنفسی کلیه و کلیوی مکمل هستند. ..
افزایش عواقب جانبی در کلیه کنتراست غیر معمول است، اما جریان خون کلیوی بیشتر افزایش می یابد. تنگی شريان کليه با ضعف يا ناپديد شدن پالس آئورت پشتی همراه است.
آتروفی یک طرفه کلیه باعث فشار خون بالا مانند دیسپلازی کبدی کلیوی، خودبینی کلیوی، سل ریوی، پیلونفریت مزمن بدون فشار خون بالا نمی شود، بلکه محدود شدن شریان کلیوی به علت فعال شدن سیستم الکل رنین- انگلیین افزایش سطح رنین پلاسما علل فشار خون بالا، عروق کلیوی بطور قابل توجهی باریک است و جریان خون تشخیص داده نمی شود، اما کلیه ها از طریق تزریق مجدد شاخه ها به خونریزی خوب می روند و کلیه به شدت آتروفیز نیستند. پس از تنگی عروق کرونر توسط DSA بزرگ شد، جریان خون کلیوی آتروفیک به طور قابل توجهی افزایش یافت و کلیه به طور معنی داری بزرگ شد. می توان دید که کلیه آتروفیک موضعی برگشت پذیر است.
بر روی نقشه کلیه ایزوتوپ، پیشرفت کلیه بیمار به تعویق افتاده است، تخلیه آهسته است، و عملکرد تخلیه برای اولین بار ظاهر می شود. جریان خون کلیوی به طور قابل توجهی کاهش می یابد یا از بین می رود.
در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر علاقه مند به درمان طبیعی با گیاهان دارویی چینی هستند که هیچ تاثیر جانبی بر روی بیماران ندارد و درمان برای بیماران راحت است؛ درمان طب سنتی یک سری از درمان های سیستمیک را که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی. اگر می خواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید از طریق زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: